همسایگان شهرستان تراویس با کارخانه بتنی که در نزدیکی آن ساخته می شود مبارزه می کنند



PFLUGERVILLE، تگزاس (KXAN) – بیش از 100 نفر از جامعه نیو سوئد در یک جلسه عمومی در اعتراض به یک کارخانه بتن پیشنهادی شرکت کردند. تقریباً هر همسایه ای که اظهار نظری کرده بود، از کیفیت محیطی کمیسیون تگزاس (TCEQ) به دلیل “اطلاع رسانی ناکافی” انتقاد کرد.

بر اساس اعلامیه TCEQ در مورد درخواست برای مجوز استاندارد کیفیت هوا، محل کارخانه در جاده ماندا کارلسون در شمال شرقی مانور – یک منطقه در حال توسعه اما همچنان روستایی در شهرستان تراویس است.

Five Star Concrete درخواست را ارسال کرد و از دادن نظر به KXAN در جلسه عمومی خودداری کرد.

ساکنان این منطقه در پاسخ به کارخانه پیشنهادی این شرکت، گروهی به نام “Save New Sweden” تشکیل داده اند. آنها گفتند که هدفشان توقف ساخت کارخانه است. این گروه به نگرانی هایی اشاره کرد که آلودگی صوتی و نوری را برای جامعه آرام و کشاورز به ارمغان می آورد.

ملیندا بارکر، یکی از شرکت کنندگان در جلسه چهارشنبه شب، گفت: “ما انتظار نداریم که به وضوح ثابت بماند، اما مردم می خواهند بایستند و بگویند این توسعه ای نیست که ما می خواهیم در چنین محله پر جنب و جوش شگفت انگیزی داشته باشیم.” .

کارکنان TCEQ جلسه را تعدیل کردند، جلسه ای که گاه به دلیل انتقاد سخنرانان پرشور از روند صدور مجوز، از نظر احساسی داغ شد.

پس از اینکه یکی از نظر دهندگان عمومی پرسید که چرا توسط TCEQ کارخانه و استماع عمومی زودتر به آنها اطلاع داده نشد، وکیل TCEQ در پانل سیاست آژانس در مورد اطلاع رسانی را به اشتراک گذاشت.

او گفت که TCEQ طبق قانون موظف است در یکی از روزنامه های محلی به زبان انگلیسی و اسپانیایی اعلامیه ای درج کند. وکیل گفت که TCEQ با انتشار این اعلان در استیتیتسمن آستین آمریکایی و روزنامه ال موندو این الزام را برآورده کرد.

پس از سؤالات عمومی و یک استراحت کوتاه، جلسه با نظرات رسمی حاضران ادامه یافت.

در جلسه علنی هیچ اقدامی صورت نگرفت. درخواست مجوز از طریق فرآیند TCEQ ادامه می یابد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8677866″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p4″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″،”c3″:”kxan.com”،”نسخه”:”5.2.0″،”useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”kxan.com”،”ns_st_st”:”kxan”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News,Local,Austin,Video,Local News, Video”,”c4″:”vod”,”cs_ucfr”:””}},”dfp”:{“adTagUrl”:”https://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads?sz=1×1000&iu= /5678/lin.kxan&impl=s&gdfp_req=1&env=vp&output=vmap&unviewed_position_start=1&ad_rule=1&description_url=https://www.kxan.com/feed/&cust_params=vid%3D8677866%D8677866%D8677866%D677866%D67866%D67866%D67866%D6%[bob_ck_val]%26d_code%3D1%26pagetype%3Dnone%26hlmeta%3D%2Ffeed%2F%26aa%3Df”},”nielsen”:{“apid”:”P74D95DB2-9ACC-40E2-B3B5-7B9C26″de”C50f “”type”:”dcr”،”apn”:”Anvato”،”environment”:”production”،”useDerivedMetadata”:true,”mapping”:{“adloadtype”:2″adModel”:2}} “segmentCustom”:{“script”:”https://segment.psg.nexstardigital.net/anvato.js”””writeKey”:”8Jlo8JuUyENFG8nvLkq1NuyT2CHRyOp7″””pluginsLoadingTimeout”:12},”rollout”:12},”Time “accessKey”:”gq261XAmw8b5xi69ku8hYmO1kyPmMBzn”،”توکن”:”eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ2aWQiOiI4NjcwiZaXYW1JiF Gk2OWt1OGhZbU8xa3lQbU1Cem4iLCJleHAiOjE2ODUxNjM2NTV9.aCW1ypnwCl6V5zLWh8sTh-QCDDmGwF_TiLroYA369aY”,”nxs”:l”:{“mp4Us”: cp/ video/8677866?anvack=bvJ0dQpmRLZx7cMPeiW9U27gVRARwpPL&token=%7E5i6%2BdpsBa0S%2BMC9fZlygWrloGseZvo70MQ%3D%3D،”enableFloatingMruedfaler””enableFloatingMruedfaler”to false,”expectPreroll”:true,”titleVisible”:true “pauseOnClick”:true,”trackTimePeriod”:60,”isPermutiveEnabled”:true,”isMinimisedEnabled”:false,”pauseOnTabInactive”:false,”isLeadMedia”:false});

هنگامی که از TCEQ پرسیده شد که آیا کارخانه های بتن ایمن هستند، این بیانیه را ارسال کرد:

هنگامی که یک شرکت مطابق با مجوز استاندارد فعالیت می کند، نباید باعث نقض NAAQS یا کمک به آن شود و از سلامت انسان و محیط زیست محافظت می کند. – TCEQ

آیا TCEQ برای اطلاع رسانی به ساکنان مجاور در مورد یک کارخانه جدید الزامی است؟

“نامه ای برای اطلاع قاضی شهرستان از دریافت درخواست برای ثبت مجوز استاندارد کیفیت هوا برای کارخانه بچ بتن با کنترل های پیشرفته ارسال می شود. علاوه بر این، به عنوان بخشی از فرآیند مجوز هوا، متقاضی ملزم به انتشار یک مجوز است. آگهی عمومی رسمی در روزنامه کثیرالانتشار در شهرداری محل پیشنهادی کارخانه یا در نزدیکترین شهرداری به محل پیشنهادی کارخانه. – TCEQ

پروسه اخذ مجوز کارخانه بتن در تگزاس چگونه است؟

“فرآیند مستلزم ارسال درخواست متقاضی به TCEQ برای بررسی است. TCEQ یک بررسی فنی درخواست و مدارک پشتیبان را برای اطمینان از رعایت الزامات مجوز استاندارد انجام می دهد. علاوه بر این، این مجوز استاندارد مستلزم آن است که متقاضی اعلامیه عمومی را همانطور که ذکر شد منتشر کند. در پاسخ قبلی. این مجوز استاندارد مستلزم برگزاری یک جلسه استماع عمومی اجباری برای هر درخواست است. هیچ فرصتی برای رسیدگی به پرونده مورد مناقشه تحت این مجوز مجوز استاندارد وجود ندارد. مدیر اجرایی TCEQ باید درخواست را حداکثر تا 35 روز پس از تایید یا رد کند. استماع عمومی.” – TCEQ


دیدگاهتان را بنویسید