شهرداری در بحبوحه شکست استاتن آیلند فری، اتحادیه را فراخواند


پس از آن که تعدادی از کارگران روز جمعه بیمار را صدا زدند که باعث کاهش سرعت برنامه برای دومین روز متوالی شد، شهر اتحادیه ای را که نماینده بیشتر خدمه و کاپیتان های کشتی استاتن آیلند است فراخوان می دهد.

دفتر روابط کار شهردار روز جمعه در نامه ای قانون تیلور را به رهبران اتحادیه یادآوری کرد که می گوید: «هیچ کارمند یا سازمان کارمند دولتی نباید دست به اعتصاب بزند و هیچ سازمان کارمند یا کارمند دولتی نباید باعث، تحریک، تشویق یا چشم پوشی کند. یک اعتصاب.» در ادامه این نامه آمده است که شهرداری وضعیت را از نزدیک رصد کرده و تمامی اقدامات مقتضی را برای استیفای حقوق قانونی شهرستان انجام خواهد داد.

طبق اطلاعیه اداره حمل و نقل این شهر، اوایل صبح روز جمعه، کشتی ها طبق برنامه ساعتی از ساعت 6 صبح فعالیت می کردند. در ساعت 2:30 بعد از ظهر، DOT اعلام کرد کشتی ها هر 30 دقیقه یکبار حرکت می کنند. به طور معمول، آنها هر 20 دقیقه یکبار صبح زود و هر 15 دقیقه در ساعات شلوغی می دوند.

یکی نوشت: «کاملاً وحشتناک است کاربر توییتر در این اطلاعیه آمده است که تمام حمام ها قفل هستند. من هیچ کارمند DOT را نمی بینم. و فقط 2 نگهبان. امیدوارم اینجا اتفاقی نیفتد در یک صبح جمعه در تعطیلات آخر هفته مسافران زیادی را عصبانی کردم.»

DOT مجدداً در بیانیه ای که صبح جمعه ارسال شد، کاهش خدمات را به تعداد زیادی از اعضای خدمه نسبت داد که بیمار هستند.

اسکات گاستل، سخنگوی DOT در بیانیه‌ای گفت: «از صبح پنج‌شنبه و تا روز جمعه ادامه می‌یابد، اکثریت قریب به اتفاق کاپیتان‌ها، دستیاران کاپیتان و میت‌ها که قرار است کشتی‌های استاتن آیلند فری را اداره کنند، مریض شده‌اند. «این تغییرات برای ده‌ها هزار نفری که هر روز سوار کشتی می‌شوند بسیار مخرب است… ما انتظار داریم که هر کارگر استاتن آیلند فری که بیمار نیست سر کار بیاید.»

انجمن سودمند مهندسان دریایی، اتحادیه ای که خدمه و کاپیتان را نمایندگی می کند، از طریق یک وکیل به این نامه پاسخ داد، که اعتصاب وجود دارد و گفت که مشکل همچنان یک مشکل کمبود کارکنان است.

«اتحادیه درگیر اعتصاب یا فعالیت غیرقانونی دیگری نبوده و نیست. وکیل دادگستری دانیل آر برایت در نامه می نویسد و نه باعث، تحریک، تشویق، یا اعتصاب یا سایر فعالیت های غیرقانونی شده است.

همانطور که باید آگاه باشید، وزارت حمل و نقل بیش از دویست بار کاهش خدمات را از اول ژانویه 2022 اعلام کرده است. واضح است که کمبود نیروی انسانی یک مشکل مداوم است که مدیریت نتوانسته است به طور موثر به آن رسیدگی کند. برای مدتی طولانی است که این یک مشکل بوده است.

این اتحادیه بیش از یک دهه است که درگیر مناقشه قراردادی مداوم با شهر بوده است.

طبق DOT، یک خدمه کامل برای اداره یک قایق شامل یک کاپیتان، یک دستیار کاپیتان، سه میت، یک مهندس ارشد، یک مهندس دریایی، دو نفتکش دریایی و شش دکهند است. فقط یکی از این افراد گم شده می تواند خدمات را تحت تأثیر قرار دهد.




دیدگاهتان را بنویسید