شهردار آدامز معاون جدید شهردار را برای رسیدگی به ابتکارات سیاست غذایی و اشتغال جوانان معرفی کرد


شهردار اریک آدامز روز جمعه آنا المنزار، یک مدیر غیرانتفاعی بهداشتی را به عنوان معاون جدید ابتکارات راهبردی شهردار معرفی کرد.

المنزار به چهار معاون زن همکار در مدیریت می پیوندد. او اولین معاون شهردار میراث لاتین است که توسط آدامز منصوب شده است.

او چندین برنامه کلیدی آدامز از جمله سیاست اشتغال جوانان و غذا را مدیریت خواهد کرد. کارنامه او همچنین شامل کار با مقامات CUNY است.

آدامز در بیانیه ای گفت: “بیش از یک دهه، آنا المنزار پل هایی را بین سازمان های غیرانتفاعی و دولت ایجاد کرده است.”

این انتصاب در یک لحظه چالش برانگیز برای شهردار انجام می شود که در تلاش برای رسیدگی به بحران مهاجران و کمبود مداوم مسکن ارزان قیمت در شهر است. روز چهارشنبه، جسیکا کاتز، مدیر ارشد مسکن شهر، اعلام کرد که قصد دارد تا اوایل جولای از سمت خود کناره گیری کند.

او بخشی از موجی از جدایی‌های اخیراً اعلام‌شده در مدیریت آدامز است که شامل ملانی لاروکا، مدیر ارشد بهره‌وری شهر، برندن مک‌گوایر مشاور ارشد آدامز و ماکسول یانگ، مدیر ارتباطات می‌شود.

برای اعلام این انتصاب، آدامز یک کنفرانس خبری در تالار شهر تشکیل داد که مملو از مقامات دولتی و منتخب، از جمله نماینده آدریانو اسپایلات – اولین عضو دومینیکن آمریکایی کنگره – و همچنین اعضای خانواده المنزار بود.

المنزار در حال حاضر مدیر روابط اجتماعی بنیاد سلامت مادر کابرینی است، یک سازمان خیریه که بر روی طرح های مراقبت های بهداشتی برای جوامع کم درآمد کار می کند. او قبلاً به مدت شش سال به عنوان یک مقام رسمی در دولت کومو کار می کرد، جایی که در امور غیرانتفاعی تخصص داشت.

او به سمتی می‌رود که قبلاً معاون اول شهردار شینا رایت، یکی از نزدیک‌ترین مشاوران آدامز بود. المنزار به رایت گزارش خواهد داد.

المنزار که در کنار مادرش پشت تریبون ایستاده بود، درباره نقش دولت در زندگی نیویورکی های مهاجر مانند خودش صحبت کرد. پس از ورود به بروکلین از جمهوری دومینیکن، او انگلیسی را با ثبت نام در کلاس آموزش بزرگسالان در CUNY آموخت.

او گفت: «این نقش برای من شخصی است. می خواهم بدانید که یک لاتین مهاجر دارید که با رویا به این شهر آمده است.

او قبلاً به شعار شهردار تسلط یافته است. او گفت: «می‌خواهم هیجانم را ابراز کنم، زیرا نمی‌توانم برای انجام کارها صبر کنم».

تصحیح: این داستان به روز شده است تا روشن شود که زنان از هر شش معاون شهردار در دولت آدامز پنج نفر را تشکیل می دهند.


دیدگاهتان را بنویسید