قطار M اصلاً حرکت نمی‌کند، به‌علاوه تغییرات بیشتری در مترو در آخر هفته روز یادبود


یک تعطیلات آخر هفته سه روزه در شهر نیویورک از نظر تئوری عالی است، اما مراقب باشید که وقتی می‌خواهید واقعاً کاری انجام دهید چه اتفاقی می‌افتد: قطار شما ممکن است چیزی جدید داشته باشد (یا اصلاً در اطراف نباشد).

حتی باتجربه‌ترین نیویورکی‌ها به راحتی می‌توانند فراموش کنند که تعطیلات زمانی است که MTA دوست دارد تعمیر و نگهداری قطار را برنامه‌ریزی کند، که می‌تواند احتمال تاخیر در برنامه‌های خود را افزایش دهد. در اینجا یک تفکیک مفید از آنچه که امسال باید انتظار داشته باشیم آورده شده است.

قطار M به سادگی چیزی نخواهد بود

قطار M همیشه در تعطیلات آخر هفته خدمات کمتری دارد، اما معمولاً از Middle Village به Delancey-Essex (یا حداقل Myrtle-Broadway) می‌رود تا ساکنان Bushwick و Ridgewood همچنان بتوانند راه خود را پیدا کنند. اما طبق وب سایت MTA، به دلیل کار تعویض مسیر، از ساعت 21:45 جمعه تا 5 صبح روز سه شنبه اصلا اجرا نمی شود.

با این حال، اگر به ایستگاه Middle Village-Metropolitan Avenue نزدیک هستید، می‌توانید با اتوبوس رایگان M90 به خیابان Myrtle بروید و سوار قطار J شوید.

قطارهای 2 و 3: در بروکلین اتفاق نمی افتد، آن را در برانکس تغییر می دهد

کسانی که در کراون هایتس و ایست فلت بوش هستند نیز به دلیل تعمیر و نگهداری مسیر کمی از شانس برخوردار نیستند. از ساعت 11:30 شب جمعه تا 5 صبح روز سه شنبه، 2 و 3 از آخرین ایستگاه های خود در مرکز شهر منهتن عبور نمی کنند. برای سرویس بین منهتن و بروکلین، سایت MTA به شما پیشنهاد می‌کند که از 4 یا 5 قطار استفاده کنید که “بیشترین” 2 و 3 توقف را در بروکلین خواهند داشت.

در ضلع شمالی شهر، 2 همچنان در اطراف خواهد بود، اما وقتی با قطار 5 در اکثر مناطق برانکس جاهای خود را عوض کند، چیز جدیدی را امتحان خواهد کرد. قطار 2 در خط 5 بین خیابان Eastchester-Dyre و خیابان 180 شرقی حرکت خواهد کرد. و 5 در خط 2 بین Wakefield-241st Street و E 180th Street اجرا خواهد شد.

قطارهای A، C، E و D، F ممکن است آنطور که به نظر می رسند نباشند

اتفاقات زیادی در میان قطارهای A، C، E و D و F در حال رخ دادن است. در اینجا برخی از نکات برجسته از ساعت 23:45 روز جمعه تا ساعت 5 صبح روز سه شنبه آورده شده است:

  • قطار بالای شهر C در منهتن حرکت خواهد کرد و با قطار سریع السیر A از خیابان کانال تا خیابان 145 حرکت خواهد کرد. و از ساعت 10:30 شب کمی زودتر شروع می شود، قطارهای مرکز شهر سریعاً از خیابان 59-دایره کلمبوس تا خیابان کانال حرکت می کنند.
  • قطارهای Uptown D به خط C در خیابان چهارم غربی-میدان واشنگتن می‌روند (در حالی که C در مسیر سریع السیر است) و در خط C تا 59th Street-Columbus Circle خواهند ماند. D تمام توقف های C را در طول این سفر انجام می دهد.
  • همچنین از خیابان چهارم غربی، قطارهای F بالا شهر در خط E به خیابان جکسون هایتس-روزولت در کوئینز حرکت خواهند کرد.
  • و برعکس، قطارهای منهتن/مرکز شهر E از جکسون هایتس در خط F حرکت خواهند کرد.

و از ساعت 3:45 صبح روز شنبه تا ساعت 10 شب دوشنبه، قطار D به مقصد بروکلین بین خیابان 36 و کونی آیلند حرکت نخواهد کرد. با این حال، در مسیر N به جزیره کونی ادامه خواهد داد.

اینها تنها تعدادی از بزرگترین نقاط برجسته در میان این پنج منطقه بودند. وب سایت MTA دارای لیستی از تغییرات بیشتر است، از جمله LIRR اضافی و خدمات مترو-شمال.


دیدگاهتان را بنویسید