قاضی درخواست محاکمه در پرونده قتل افسر APD را تایید کرد

[ad_1]

آستین (KXAN) – به گفته یک وکیل مدافع درگیر در این پرونده، یک قاضی روز جمعه درخواست دفاع را برای محاکمه نامشروع برای یک افسر پلیس آستین متهم به قتل در تیراندازی مرگبار 2020 پذیرفت.

دادگاه قرار بود روز چهارشنبه آغاز شود، اما مشکلات متعددی در روند انتخاب هیئت منصفه وجود داشت.

کریستوفر تیلور، 31 ساله، متهم به تیراندازی و کشتن مایکل راموس، 42 ساله، در جریان درگیری با پلیس در پارکینگ مجتمع آپارتمانی جنوب آستین در آوریل 2020 است.

تیلور در مرخصی اداری با بخش است.

دفتر دادستانی منطقه تراویس بیانیه زیر را در مورد شکنجه بعد از ظهر جمعه منتشر کرد.

دلمان برای خانواده راموس می سوزد که باید حتی بیشتر منتظر محاکمه کریستوفر تیلور باشند. به دلیل آزادی هیئت منصفه روز دوشنبه به دلیل نقض قانون اساسی، احزاب نتوانستند هیئت منصفه را در این هفته انتخاب کنند. قاضی پرونده را به تاریخ آینده بازنشانی خواهد کرد و دولت آماده رسیدگی به پرونده خواهد بود.

دفتر دادستانی منطقه تراویس

به گفته کن اروین، یکی از وکلای تیلور، در حرکت رو به جلو، دادگاه انتخاب هیئت منصفه را متفاوت انجام خواهد داد. دادگاه به سه هیئت متشکل از 100 هیئت منصفه بالقوه دستور خواهد داد و برای انتخاب هیئت منصفه به یک دادگاه بزرگتر منتقل می شود.

این هفته، دادگاه از میان هیئت منصفه 80 و 50 نفره انتخاب کرد.

“آنچه شما به دنبال آن هستید 12 نفر هستند که می خواهند منصف باشند. ممکن است به دلیل تبلیغات قبل از دادگاه، تعدادی از افراد وجود داشته باشند که قبلاً در مورد این پرونده شنیده اند و قبلاً نظر خود را به یک طریق یا یکطرفه شکل داده اند. آلن بنت، دادستان سابق شهرستان تراویس که به این پرونده وابسته نیست، گفت.

برخی از مشکلات با انتخاب هیئت منصفه ناشی از در دسترس بودن هیئت منصفه بود. قاضی داینا بلزی انتظار دارد که دادگاه 3 تا 4 هفته به طول بینجامد. گروه بعدی اعضای هیئت منصفه بالقوه از همان ابتدا مطلع خواهند شد که محاکمه می تواند حدود یک ماه طول بکشد.

روز دوشنبه، اروین به KXAN گفت درهای دادگاه در حالی که ایالت در حال انجام انتخاب هیئت منصفه بود، قفل شده بود، که مجاز نیست. قاضی از این اتفاق بی خبر بود.

اروین گفت اگر این خطا پس از این واقعیت کشف شود، هر گونه تصمیم آزمایشی – از جمله محکومیت – لغو خواهد شد. او گفت هیچ فایده ای برای عدم اخراج هیئت منصفه در روز دوشنبه وجود ندارد.

سابقه پرونده

در دسامبر 2020، برندا، مادر راموس، از شهر آستین و تیلور در یک دادخواست مدنی مرگ نادرست شکایت کرد، که ادعا می کند تیلور بدون هیچ توجیهی به مایک شلیک کرده است.

در این دادخواست آمده است: «هر افسر پلیس ذی‌صلاح می‌دانست که شلیک به سر یک مظنون به دلیل دور شدن او از پلیس و اطرافیان – به سمت بن‌بست مسدود شده توسط زباله‌دان‌ها و یک ساختمان- نقض فاحش حقوق شهروندی است».

در سال 2021، هیئت منصفه بزرگ شهرستان تراویس کیفرخواستی را برای تیلور بازگرداند.

دادستان سابق گری کاب برای کمک به محاکمه قتل از بازنشستگی خارج می شود. به گفته منبعی که خواست نامش فاش نشود، خوزه گارزا، دادستان منطقه تراویس، درخواست ویژه ای از کاب برای کمک به این پرونده کرد.

در ژوئیه 2019، تیلور متهم به تیراندازی و کشتن موریس نیشانگا دسیلوا 46 ساله در مرکز شهر آستین در جریان یک تماس بهزیستی شد. علاوه بر اتهام قتل، او همچنین با اتهام رفتار مرگبار به دلیل شلیک سلاح گرم مربوط به حادثه 2019 مواجه است. این پرونده همچنان در حال طی مراحل قضایی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید