ارتباط سعودی جیم بوگنت در آگهی جدید متمرکز شده است

[ad_1]

قبل از پیوستن به دولت ترامپ، جیم بوگنت، نامزد جمهوری‌خواه کنگره در شمال شرقی پنسیلوانیا، معاون ارشد رئیس‌جمهور در یکی از قوی‌ترین شرکت‌های لابی عربستان سعودی در واشنگتن، دی سی بود – دوره‌ای که یک ابر PAC دموکرات قصد دارد در یکی از آن‌ها موضوع مهمی ایجاد کند. مهم ترین مسابقات هاوس کشور

PAC اکثریت مجلس، ابر PAC که از دموکرات‌های کنگره حمایت می‌کند، از روز سه‌شنبه شروع به پخش تبلیغی کرد که تقریباً به همان اندازه که آنها در سیاست ضربه می‌زنند، سخت است. پس از استناد به گزارش FBI مبنی بر یافتن ارتباط بین 11 سپتامبر و عناصر حکومت سعودی، این آگهی توضیح می دهد که عربستان سعودی با استفاده از شرکتی که بوگنت در واشنگتن کار می کرد، کنگره را لابی کرد تا از شکایت قربانیان این حمله مصونیت پیدا کند. با پیوند دادن بوگنت به لابی شرکتش از طرف عربستان سعودی، هدایت نقطه با پرتره هواپیماربایان به خانه، و پرسیدن «اگر او از آنها دفاع می‌کرد، چرا فکر می‌کردید که از شما دفاع کند؟»

بوگنت، اولین نامزد کنگره در این دوره که از حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برخوردار شد، در یک مسابقه مجدد در منطقه ای که زادگاه جو بایدن، اسکرانتون را شامل می شود، شرکت می کند، که نسخه ای از آن از سال 2012 توسط نماینده مت کارترایت، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده است. کارترایت توانسته است صندلی را راحت نگه دارد، در حالی که خرد متعارف را کنار می‌زند و سیاست‌های پوپولیستی و مترقی را پذیرفته است. او در سال 2020 بوگنت را با 4 امتیاز شکست داد و هدف اصلی جمهوری خواهان در این دوره است.

میزان درآمد بوگنت از شرکت، گروه گلوور پارک، به دلیل پرونده های افشای ناقص مالی او در زمان حضورش در بانک صادرات و واردات در دولت ترامپ نامشخص است. به گفته لنس متیوز، معاون مدیر ارشد اخلاق در بانک صادرات و واردات، بوگنت تمدیدهای متعددی برای ارائه گزارش خود دریافت کرد و سپس قبل از انجام این کار ترک کرد. به گفته متیوز، در هنگام خروج، به اشتباه به او گفته شد که نیازی به ارائه تمام اسناد افشای خود ندارد و در نتیجه هیچ سابقه ای وجود ندارد. افشای او به عنوان نامزد کنگره درآمد 21000 دلار برای سال جاری و 16000 دلار برای سال قبل را فهرست می کند. افشای اطلاعات او از دوره قبلی خود برای کنگره به اندازه کافی برای تعیین درآمد او از GPG باز نمی گردد.

عربستان سعودی سال ها علیه قانون عدالت علیه حامیان تروریسم لابی کرد. دولت های خارجی به طور کلی از شکایت در دادگاه های ایالات متحده مصون هستند، اما جاستا اصلاح قانون را پیشنهاد کرد تا خانواده های قربانیان 11 سپتامبر بتوانند از عربستان سعودی به دلیل دخالت در آن شکایت کنند. باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق این لایحه را در سال 2016 وتو کرد، اما کنگره در سپتامبر همان سال وتوی او را لغو کرد. بوگنت، طبق رزومه خود، در ژانویه 2016 به GPG ملحق شد. در همان ماه که وتو لغو شد، عربستان سعودی در واشنگتن دست به ولگردی رفت و شرکت‌های قدرتمند را مجبور کرد تا شکست را معکوس کنند.

GPG عربستان سعودی را در 20 سپتامبر 2016 به عنوان مشتری، بر اساس پرونده‌های موجود، خریداری کرد و وتو در 28 سپتامبر لغو شد. پرونده‌های فدرال نشان می‌دهد که این گروه در هفته قبل از آن تماس‌های زیادی با مجلس، سنا و کاخ سفید داشته است. لغو حق وتو، لابی کردن علیه آن.

پرونده های وزارت دادگستری فارا.  اسکرین شات: The Intercept

بایگانی های قانون ثبت نمایندگان خارجی وزارت دادگستری.

اسکرین شات: The Intercept

لابی‌ها تنها در پی تصویب این لایحه تسریع شد، با پرونده‌هایی که نشان می‌داد ده‌ها تماس و ملاقات دیگر را نشان می‌داد، زیرا پادشاهی تلاش می‌کرد تا قانون جدیدی را در جلسه اردک لنگ تصویب کند تا جاستا را از بین ببرد. در 30 نوامبر، سناتور لیندسی گراهام، RS.C، و جان مک کین فقید، آریز، سرانجام قانونی را برای تضعیف آن ارائه کردند و سوابق نشان می دهد که GPG در روزهای قبل با یکی از دستیاران کلیدی گراهام در تماس بوده است. ، در و بعد از معرفی اقدام جدید.

پرونده های وزارت دادگستری فارا.  اسکرین شات: The Intercept

بایگانی های قانون ثبت نمایندگان خارجی وزارت دادگستری.

اسکرین شات: The Intercept

بوگنت در ماه گذشته به چندین درخواست برای اظهار نظر از سوی The Intercept پاسخ نداد. بیانیه مطبوعاتی سال 2016 که استخدام بوگنت را اعلام کرد، گزارش داد که او “مشاوره راهبردی و رسانه ای برای مشتریان شرکت ارائه خواهد کرد.” عربستان سعودی 600000 دلار برای خدمات این شرکت در سال اول و 700000 دلار برای کمک در سال بعد پرداخت کرد. کونال آتیت، مدیر ستاد انتخاباتی کارترایت، گفت: «باید کاملاً تکان دهنده باشد که یک نامزد برای پست دولتی مایل باشد قربانیان آمریکایی 11 سپتامبر را برای یک دولت خارجی بفروشد. بوگنت باید از خودش خجالت بکشد.

تبلیغات تلویزیونی پشت کمپین بوگنت به شدت روی زمانی که او در یک بازی فوتبال دبیرستانی در دهه 90 به گل میدان برد، تمرکز کرده است. در یک تبلیغ، او ناله می کند که «خاطرات در شمال شرقی پنسیلوانیا اغلب پس از دبیرستان به پایان می رسد. مردم می روند و برنمی گردند.»

یک آگهی بعدی نیز به سمت هدف میدانی متمایل می‌شود و با لگد زدن او به یکی دیگر، که اکنون 40 ساله است و به منطقه بازگشته است، به پایان می‌رسد. رزومه بوگنت نشان می‌دهد که او واقعاً از زمانی که بعد از دبیرستان ترک کرده است، در خارج از شمال شرقی پنسیلوانیا خاطره‌سازی می‌کند. سفر او ابتدا او را به وال استریت برد، جایی که برای مریل لینچ، که اکنون با نام کوتاه شده مریل شناخته می شود، در تیم خرید اهرمی کار می کرد. خرید اهرمی چیزی را توصیف می‌کند که معمولاً به عنوان حمله شرکتی شناخته می‌شود، که در آن گروهی از سرمایه‌گذاران برای تصاحب یک شرکت وام‌های سنگین می‌گیرند و اغلب از طریق اخراج، شکست اتحادیه‌ها و کاهش حقوق بازنشستگی سود خود را به دست می‌آورند.

بیوگرافی بوگنت در سایت کمپین او اکنون او را به عنوان “صاحب کسب و کار کوچک و مشاور سیاست گذاری محافظه کار” توصیف می کند. «کسب و کار کوچک» که Bognet ادعا می کند احتمالاً متعلق به یک جفت شرکت با مسئولیت محدود است که بوگنت، مانند بسیاری از مشاوران، برای اهداف مالیاتی و قانونی تأسیس کرده است: استراتژی های JRB، بر اساس حروف اول او، و استراتژی های برنده ضربه.

بوگنت GPG را در سال 2018 ترک کرد و به سمت مدیرعاملی کمپین انتخاباتی ناموفق مارتا مک‌سالی در مناقصه سنا علیه کیرستن سینما در آریزونا رفت و سپس برای بانک صادرات و واردات در زمان ترامپ کار کرد. او در سال 2019 رفت.

در مورد توصیه‌های سیاسی «محافظه‌کار»، ترامپ ممکن است متفاوت باشد. زمانی که بوگنت وارد عرصه سیاست شد، این کار را برای جناح میانه رو انجام داد، ابتدا برای فرماندار سابق کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر، سپس فرماندار سابق ماساچوست، میت رامنی، در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2008 کار کرد. زمانی که رامنی نامزدی جمهوری خواهان را به مک کین باخت، بوگنت به کمپین مک کین پیوست. در سال 2012، او به مبارزات انتخاباتی رامنی بازگشت.

ترامپ خصومت خود با رامنی و مک کین را محور هویت سیاسی خود قرار داده است و شوارتزنگر علناً درباره تهدید ترامپ علیه جامعه مدنی و کل کشور صحبت کرده است. بوگنت، یک متخصص ارتباطات سیاسی ماهر، پیشینه ای ایجاد کرده است که معمولاً او را در میان مخاطبان «آمریکا را دوباره بزرگ کن» به داستان یک صاحب کسب و کار کوچک محلی فروتن رد می کرد.

چیزی که بوگنت در پس‌زمینه MAGA فاقد آن است، با استفاده از زبان ترامپ‌مانند، آن را جبران می‌کند، متعهد به «ساختن دیوار» و قول مبارزه با چین برای انتقام از «آنفولانزای ووهان» است. او ادعا می کند که دموکرات ها در انتخابات 2020 در پنسیلوانیا هم علیه او و هم علیه ترامپ تقلب کردند، اگرچه سوابق ثبت نام رای دهندگان به دست آمده و ارسال شده توسط دموکرات های ملی نشان می دهد که بوگنت در آدرس والدینش ثبت نام کرده است تا بتواند در طول موج چای پارتی سال 2010 در ایالت رای دهد. ، با وجود زندگی و کار در منطقه واشنگتن دی سی در آن زمان.

تصویر صفحه شورای انتخابات شهرستان لوزرن: The Intercept

شورای انتخابات شهرستان لوزرن

اسکرین شات: The Intercept

او مهم‌ترین موفقیت خود در GPG را کمپینی برای باز کردن مسیرهای مسافرتی هوایی به کوبا می‌داند که به واسطه آب‌کردن روابط دولت اوباما با این کشور امکان‌پذیر شد – که ترامپ آن را معکوس کرد.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید