صورتحساب های پیشگیری از مصرف بیش از حد فنتانیل در انتظار امضای فرماندار تگزاس است

[ad_1]

آستین (KXAN) – استفانی ترنر صبح جمعه سه جعبه بزرگ کلوچه را به کاپیتول تگزاس برد و آنها را به سه قانونگذار ایالتی تحویل داد که به گفته او به ارسال لایحه ای به نام پسر مرحومش به میز فرماندار کمک کردند.

ترنر با لبخند گفت: ما فقط می خواستیم قدردانی خود را ابراز کنیم. “این نمی‌توانست بدون آنها اتفاق بیفتد و بنابراین ما از اینکه آنها مایل به گوش دادن، شنیدن مشکلی که در حال وقوع است و بخشی از راه‌حل هستند، سپاسگزاریم.”

مجلس نمایندگان تگزاس روز پنجشنبه تغییرات جزئی سنا در لایحه 3908 مجلس نمایندگان را امضا کرد که در ابتدا توسط تری ویلسون، نماینده جمهوریخواه از جورج تاون ارائه شد. این قانون اکنون به میز فرماندار گرگ ابوت محدود شده است، جایی که انتظار می رود او آن را امضا کند و به قانون تبدیل شود.

لازم است هر مدرسه ای در تگزاس هر ساله به دانش آموزان خود در کلاس های ششم تا دوازدهم در مورد جلوگیری از سوء مصرف فنتانیل و آگاه ساختن آنها از اثرات مرگبار آن آموزش دهد. این قانون رسماً قانون تاکر نامیده می شود زیرا پسر ترنر، تاکر، در سال 2021 در خانه خانواده Leander بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل درگذشت.

ترنر گفت: “وقتی تاکر را توصیف می کنم، می گویم که او از این زمین بزرگتر است.” او مطمئناً همینطور است و به این کار ادامه می دهد.»

این قانون همچنین از فرماندار می خواهد که هفته ای را برای به رسمیت شناختن هفته آگاهی از مسمومیت با فنتانیل انتخاب کند. در طی آن زمان، مناطق تگزاس باید رویدادهایی را برگزار کنند که “شامل آموزش های مناسب سن، از جمله دستورالعمل های پیشگیری از سوء استفاده و اعتیاد به فنتانیل” باشد.

ترنر گفت: «من می‌دانم که اگر پسرم وقتی برای اولین بار قرص زاناکس به او پیشنهاد شد، این اطلاعات را داشت، امروز اینجا بود.

در ابتدای جلسه قانونگذاری، فرماندار فنتانیل را به عنوان یکی از موارد اضطراری خود برای مقابله با قانونگذاران نام برد و اکنون چیزی فراتر از قانون تاکر در انتظار امضای وی است. لایحه دیگری در رابطه با پیشگیری از مصرف بیش از حد در مدارس اکنون به میز ابوت نیز ارسال شده است.

لایحه 629 سنا، که توسط سناتور دموکرات خوزه منندز از سن آنتونیو ارائه شده است، به مناطق مدرسه دستور می دهد تا Narcan، دارویی که برای معکوس کردن مصرف بیش از حد مواد افیونی استفاده می شود، در مواقع اضطراری در دسترس باشند. نماینده جیمز تالاریکو، دی آستین، از این قانون در مجلس حمایت کرد و روز جمعه در مورد چگونگی پیدایش این قانون صحبت کرد.

تالاریکو در مصاحبه ای با وی گفت: سال گذشته یک پسر 13 ساله در یک مدرسه راهنمایی در تگزاس بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل جان خود را از دست داد، اما اکنون منطقه مدرسه او نیاز دارد که داروهای معکوس کننده اوردوز نارکان و مواد افیونی در هر دانشگاه در آن منطقه وجود داشته باشد. KXAN. “این سیاست قبلاً جان پنج نفر را در سال گذشته نجات داده است و بنابراین لایحه ما به Narcan در هر دانشگاه در سراسر ایالت تگزاس نیاز دارد.”

علاوه بر این، قانونگذار در این هفته اقدام کرد و لایحه 6 مجلس را مبنی بر طرح اتهامات قتل در موارد مسمومیت با فنتانیل و همچنین لایحه 3144 مجلس نمایندگان که ماه اکتبر را به عنوان ماه آگاهی از مسمومیت با فنتانیل تعیین می کند، به میز فرماندار فرستاد.

عدم قانونی شدن نوار تست فنتانیل

با این حال، همه لایحه‌های مربوط به فنتانیل در این جلسه به اندازه لایحه‌های دیگر نرسیدند. نمایندگان ایالتی لایحه 362 مجلس نمایندگان را در آوریل تصویب کردند که نوارهای آزمایش فنتانیل را در تگزاس قانونی می کند. قیمت این نوارهای آزمایشی تقریباً یک دلار است و می‌توان از آن برای آزمایش داروها، پودرها و قرص‌ها برای وجود فنتانیل استفاده کرد که به طور قابل توجهی قوی‌تر از سایر داروها است و می‌تواند کشنده باشد.

با این حال، بر اساس قانون مواد کنترل‌شده تگزاس، تجهیزات آزمایش مواد مخدر به عنوان ابزار مواد مخدر طبقه‌بندی می‌شوند، که در حال حاضر آزمایش‌های تفریحی را برای افراد غیرقانونی می‌کند.

سنا هرگز این لایحه را در کمیته نپذیرفت و این امر مانع از پیشرفت بیشتر آن در مجلس فوقانی شد. فرماندار قبلاً اعلام کرده بود که اگر این لایحه به میزش برسد، آن را امضا خواهد کرد.

اندی براون، قاضی کانتی تراویس، گفت امیدوار است قانونگذاران این جلسه را قانونی کنند و به این نکته اشاره کرد که چگونه به کاهش تعداد مرگ و میرهای محلی ناشی از فنتانیل کمک می کند. او گفت که اوردوز در حال حاضر علت شماره یک مرگ تصادفی در شهرستان تراویس است، بنابراین او جمعه ناامیدی خود را از آنچه در سنا اتفاق افتاد ابراز کرد.

براون گفت: “همه کسانی که من در طرف جمهوری خواه و دموکرات که واقعاً با این موضوع در سطح محلی سروکار دارند، صحبت کرده ام، معتقدند که ما باید نوارهای تست فنتانیل را قانونی کنیم.” “فقط به این دلیل که کسی اعتیاد دارد یا به این دلیل که کسی تصمیم می گیرد یک بار مواد مخدر را امتحان کند، این نباید حکم اعدام باشد. این در واقع چیزی است که در تگزاس در حال حاضر اتفاق می افتد این است که ما چنین مشکلی با مرگ فنتانیل داریم – حتی در مواد مخدر”. جایی که مردم فکر می کنند این یک دارو است، اما در نهایت فنتانیل در آن وجود دارد، که باعث مرگ انسان شده و می تواند انسان را بکشد.

یک سال پیش، رهبران شهرستان تراویس در پاسخ به تعداد فزاینده ای از مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر که در تگزاس مرکزی گزارش شده است، بحران بهداشت عمومی را اعلام کردند، که نشان دهنده یک روند ملی است.

جلسه عادی قانونگذاری امسال دوشنبه به پایان می رسد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید